יום ראשון, 19 ביוני 2016

The Bride's Diary- Part 2

קודם כל אני חייבת סליחה ענקית. הבטחתי פוסטים רצופים והבטחתי עדכון חתונה על בסיס חודשי, במינימום. אבל לצערי החיים נכנסו באמצע וזמן לנשום היה מתנה משמיים. החמרה בפיברו', המון עבודה וכמובן הכנות לחתונה שמתקרבת במהירות ודורשת זמן ולכן זהו הפוסט השני בסידרת פוסטים שכנראה תהיה בעלת שלושה או ארבעה פוסטים בלבד(לא כולל פוסט חתונה מסכם).
*לפוסט הראשון: http://edshummingbird.blogspot.co.il/2016/03/the-briedes-diary-part-1.html

*****

אז את הפוסט הנוכחי רציתי להקדיש להכנסת אופי לחתונה. מנסיון, שאני חווה בימים אלו על בשרי, קל מאוד ליפול למקומות המובנים מאליהם ולהגיע למצב שהחתונה היא "חתונת שבלונה". לא שיש רע בחתונה שכזו אבל אני מרגישה שביום שגם ככה עמוס בהתרגשות ולחץ, חשוב שיהיה משהו שיזכיר לנו את עצמנו וישאיר אותנו מחוברים לקרקע. ולכן, החדרת האופי של הזוג נראה לי כמשהו שהוא חובה על מנת להחזיר קצת שפיות ליום הזה.

אז הנה חלק מהטיפים שלי עד כה:

נתחיל מהמובן מאליו. אלו שמדגישים שבני הזוג הם בעצם Bride & Groom ולא חלק מהאורחים ואלו הם הבגדים. כל אחת רוצה שמלה מפוארת שתעשה אותה הכי יפה ביום שלה ושל אהובה, הרי אנחנו חולמות על היום הזה ועל השמלה הזו מאז הילדות. אפשר ללכת על שמלה כלה קלאסית ונקיה, כמו שאני עושה, או שמלת נשף נפוחה ורק לתת לה טוויסט מבחינת אקססוריז. אז נכון שבפוסט הקודם סיפרתי על הנעליים שהזמנתי ואכן הייתי מאוהבת בהן עד שהן הגיעו וראיתי שאין מצב שאני אחזיק איתן מעמד יותר משתי דקות. הן היו לא נוחות בנוסף לעובדה שכשמדדתי אותן ראיתי שהן לא ממש אני ולא ממש עושות לי תחושה נעימה בבטן. בחיפושים נוספים החלטתי שאני צריכה למדוד ושאני לא רוצה נעל שנראית "כלתית" כי זה פשוט לא אני.
לאחר חיפוש ממושך מצאתי נעל שאני יודעת שתשמש אותי גם לאחר החתונה והיא נוחה מאוד ביחס לגובה העקב.הנעל היא נעל בעלת צורה עדינה בצבע ורוד מעושן עם עקב עץ ושתי רצועות שמחזיקות את הרגל. העקב הוא עקב בלוק כך שלא ישקע לי בתוך הדשא ויהיה לי נוח איתם לאורך האירוע (אני לא מתכננת לרדת לכפכפים). אני יודעת שהן לא צועקות כלה שזה אחד הדברים שאני אוהבת בהן אבל גם לקחתי בחשבון את העובדה שאני אלבש שמלה אטומה ושלא ממש יראו אותן יותר מדי.
הנעליים מחנות בשם Josef שממוקמת באשקלון.

דגם: Gizel

*ניתן למצוא נעליים מיוחדות שיתאימו לכלה גם אצל רוני קנטור אבל מאחר ולא היה לי את הזמן להגיע למדוד ויתרתי. הלוואי והייתה לי את היכולת אבל אני מרוצה. ממליצה אם אתן באיזור המרכז ובחיפוש אחר נעלי כלה מיוחדות ובעלות המון אופי לקפוץ אליה.

בנוסף לאקססוריז ניתן להכניס גם אופי בציפורניים. אחת התמונות שיש לכל זוג זו התמונה שלהם מתחת לחופה כאשר Mr. Groom מקדש את אהובתו עם הטבעת והיא מחזיקה את היד קדימה. בד"כ הציפורניים עדינות ואני ממש בעד. אבל אני לא הכי אוהבת את הפרנץ' הלבן או חותמת התחרה והאבנים. אני החלטתי ללכת על משהו שאני יודעת שאני אוהבת ושאני אפילו יוכל לעשות בבוקר של יום החתונה. אני מתכננת על הלק האהוב עליי שהוא True Blue, מספר 250, של חברת Chic. מדובר על גוון תכלת מאוד פסטלי כמעט לבן. לק שאני יודעת שאני אוהבת ואני אשמח להשאר איתו גם אחרי האירוע.


כמובן שכמו שנותנים סימני אופי לכלה אז כך גם ל Mr. Groom. במזל אני זוכה להנשא לאדם עם אופי מאוד מיוחד. Mr. Groom שלי הוא כמו סופרמן מבחינת האופי בכך שיש לו שני צדדים. יש לו את הצד שמציל חיים והוא מאוד מצ'ואי וחזק ומצד שני הוא בעל אופי עם המון גיק שיק. אחד הדברים שהוא הכי אוהב זה קומיקס. ולכן, בגלל שהוא לא אדם של מחוייט יותר מדי, רציתי להכניס ללוק שלו אופי ושירגיש קצת כמו עצמו. ולכן, הזמנתי לו עניבה שאנחנו חושבים שהיא ממש מגניבה. את האופי בוסט הזה הזמנו מאיביי והוא הגיע עטוף ושמור בצורה נהדרת וניכר שמדובר במוצר מקורי ולא זיוף.
ד"א, הבטמן הצהוב הוא לא חלק מהעניבה אלא מה שמחזיק את העניבה מקופלת. לא פתחתי בשביל שהיא תשמר עד לחתונה.
ניתן להזמין אותה כאן: http://www.ebay.com/itm/361516306984


אז אחרי שהכנסנו אופי לבגדים של יום החתונה עצמו חשוב לא פחות להכניס גם אופי ליום הצילומים לפני החתונה, מה שמכנים "צילומי זוגיות" או "Trash the dress". קודם כל חשוב לי להגיד בנושא שאני ממש נגד כל הצילומים שמלכלכים ומזהמים את הסביבה. יש המון דרכים לעשות את הצילומים האלו מבלי להרוס את הסביבה. אנחנו מתכננים צילומים באווירת רטרו ביחד עם זואי שלנו. המון זוגות מוציאים סכום לא מבוטל על בגדים ליום הצילומים הזה רק בשביל להרוס אותם אחר כך. אז נכון שאנחנו לא מתכננים על הרס של שום פיסת בד אבל בכל זאת לא רצינו להוציא הרבה על בגדים לצילומים האלו (שאנחנו אמורים לעשות בקרוב). את השמלה לצילומים רכשתי ב Twenty Four Seven עוד לפני שראיתי פירסומים של החברה שמיעדים את השמלה בדיוק למטרה זו והיא שמלה שתוכל לשמש אותי קדימה. שמלה מאוד כלתית בהקשר הנכון ועם האיבזור הנכון. מדובר על שמלה בעלת "מחוך" תחרה עם חצאית מקסי שקופה נופלת ואוורירית עם חצאית אטומה לבנה קצרה מתחת כך שרואים מעט רגליים אבל מה שצריך להיות מכוסה נשאר מכוסה. היא בעלת מפתח לב וכתפיות עדינות. אני מתכננת לשלב אותה עם איפור עדין ועגילים שהיו של סבתא שלי (וייתכן שאענוד גם בחתונה). השרשרת גם הייתה של סבתא שלי אבל לגביה אני מתלבטת( מה אומרות?).
בכללי, דרך יפה להכניס אופי גם לחתונה היא שימוש בתכשיטים או דברים אחרים שהיו של בני משפחה כמו תכשיט שהיה של אמא או עניבה שהייתה של סבא.

לתמונה מתוך אתר החברה: ליחצו כאן

הטיפ האחרון שלי הוא קחו השראה ואל תעתיקו. אנחנו ידענו שאנחנו רוצים חתונה "אורבנית" משהו לא יותר מדי מתאמץ ולא יותר מדי גרנדיוזי. משהו קליל עם הרבה מהאופי שלנו בפנים. מאחר ואף אחד מאיתנו לא אירגן חתונה מימיו (אוי הברוך) נכנסתי ישר לבלוג מספר אחת בנושא הלוא הוא הבלוג כלות אורבניות רק בשביל לקבל רעיונות ומעט טיפים לדרכי פעולה. הסתכלתי בתמונות ומשם נתתי ליצירתיות ולרעיונות לזרום. אחד הדברים שאנחנו מתכננים מבחינת עיצוב זה עצים שיחזיקו כרטיסי שמות שיכוונו את האורחים שלנו למספר השולחן שלהם. העצמים יהיו ממש בכניסה, מעין ענפים שיעמדו בוואזות מלאות אור (תודה לבורא נורות הלד) ומהן יהיו תלויים כרטיסי שמות בצורת לב מעוצב עם שמות האורחים ומספרי השולחנות שלהם. דרך קצת יותר רומנטית ונעימה מאשר כרטיסי שמות עומדים על השולחן. משהו שמאוחר יותר האורחים יוכלו לקחת איתם.
את כרטיסי השמות ניתן להזמין מכאן: http://www.ebay.com/itm/141737634425?euid

מגיע גם בצבע ורוד

הכי חשוב, לפי דעתי, שהיום הזה ייצג אתכם (כשזה מגיע לתכנון האירוע). נכון שחשוב שהאורחים שלכם יהנו אבל שזה לא יבוא על חשבונכם. אם אתם תהנו הם יהנו ואם אתם תרגישו בנוח עד כמה שניתן אתם תוכלו להשרות תחושה נעימה על האורחים שלכם. אל תחשבו מה יגידו. זה בלתי נמנע ומי שירצה לשפוט ימצא על מה. הכי חשוב שאתם בסוף תנשמו לרווחה ותגידו שהיה מושלם וכל מה שרציתם שיהיה.

ועד הפעם הבאה..
אוהבת המונים,ארמונים,מומינים ועוד קצת...
XOXO
ED

ד"א.. אתן מוזמנות לעקוב אחרי בפייסבוק ובאינסטגרם. התחלתי סידרה של 89 ימים של ביוטי.
למה 89? כי אלו כמות הימים שנשארו לחתונה(שלושה חודשים... איך הזמן טס).
כל יום יעלה פוסט שקשור לביוטי בצורה כלשהי החל מאיפור ועד טיפוח, ביגוד שיער וציפורניים.
לפייסבוק: https://www.facebook.com/edslittlefriends/
לאינסטגרם: https://www.instagram.com/allthateds/

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה