יום שבת, 19 בדצמבר 2015

The Right Lips to Begin 2016

אז מי מאתנו לא חלמה על נשיקת חצות, זו שאחריה אנחנו יכולות להרשות לעצמנו להפוך חזרה לליכלוכית? אבל עם כל זאת שאנחנו יכולות להרשות לעצמנו, זה לא אומר שאנחנו רוצות! ולכן,אספתי בשבילכן את מועדפי העל חלל שלי שלדעתי הכי מתאימים להתחיל איתם את השנה החדשה מבחינת הצבע, המרקם, העמידות וברור שגם הנחשקות.
חילקתי את האודמים לשלוש קבוצות עיקריות וניסיתי לשלב כמה שיותר סוגים, חברות, גימורים ומחירים..
שנתחיל????

*****


אז הקטגוריוה הראשונה היא אודמי הניוד. בשנה האחרונה אודמי ניוד תפסו מאוד חזק בעולם האיפור מניוד טבעי לניוד קונסילר.. אני פחות מתחברת לעולם של ניוד לגמרי, אולי כי אני בהירה ואולי כי אני יותר אחת של צבע ובכל זאת.. היה לי לא קל לצמצם את העולם השלם הזה לכמה בחירות בודדות אך איך שהוא הצלחתי.

למה ללכת על ניוד? ובכן..
אודם ניוד יכל ללכת עם כל לוק, רק צריך לבחור את הגוון המתאים. תשלבו אודם ניוד עם מראה עיניים דרמתי ותקבלו מראה שכולו עיניים..וכך תוודאו שמסתכלים לכן לתוך העיניים ושאת העבודה העיניים עושות. אם תשלבו אודם ניוד עם מראה טבעי ועדין תקבלו מראה שכולו עדינות ללא הפרעות.בסנוף, בדרך כלל, פחות מורגש כשאודם ניוד דוהה או בורח מקו השפתיים ולכן מתאים לערב של בילויים, שתייה ונישוקים.
 כמובן שגם סוג הניוד תלוי... אם תלכו על ניוד טבעי, כזה שכולו גוון של my lips just better אז תוכלו באמת להעצים את השפתיים במראן הטבעי ואם תלכו עם ניוד קונסילר תקבלו מראה מאוד דרמתי. כשאני כן הולכת על ניוד אני אוהבת גם וגם.. זה הכל תלוי בבגד, במראה עיניים ובתוצאה שאני רוצה להשיג.
הגוונים האהובים עליי הם גוונים שנעים על כל מנעד הניודים. חשוב כמובן להגיד שזה מאוד תלוי בגוון העור, אם אתן לא בהירות כמוני ייתכן והניוד שלכן יהיה דווקא גוון שונה.
האודמים הראשונים שבחרתי הם מבית Dose of Colors. הראשון הוא הגוון Stone שהוא גוון move עמוק. מהגוונים הניודים היותר כהים ולכן לדעתי גם הכי לבישים. בתאכלס.. הגוון הכי קרוב לשפתיים טבעיות שיש מהקבוצה שבחרתי. האודמים של החברה הזו הם עמידים בגימור מאט שכרגע הכי באופנה. באופן אישי..אם כבר אתן הולכות על ניוד..לכו עליו! הגוון השני הוא הגוון Bare With Me שהוא גוון קצת יותר בהיר וורוד מקודמו. לאלו שאוהבות מראה קצת יותר רענן, חי ובוהק.
הגוון השלישי מגיע דווקא מהארץ. מדובר על אודם מסידרת הקולור מאט של קרליין בגוון 20. האודם הבהיר ביותר בסידרת האודמים שלהם. הגוון הזה הוא גוון שנמצא במנעד בין שני הגוונים שהצגתי כבר. הוא ורוד בהיר עם טיפה move בתוכו. גם כאן הפורמולה מאוד עמידה וכשמה..בעלת גימור מאט. היתרון שלו הוא שהוא כחול לבן, ואתן יכולות ללכת ולבחון בעצמכן אם הוא מתאים לכן.
האחרון בקטגוריה הזו שהוא פורמולה עמידה הוא האודם Aphrodite מבית Gerard Cosmetics. לאחרונה יצאה החברה עם סידרה של אודמים עמידים בגימור מאט שמאוד נעימים על השפתיים ולא מייבשים. הגוון שבחרתי הוא גוון ניוד אפרסקי. האהוב עליי מבין האפרסקיים. עליי הוא ניוד מאוד חיוור, ניוד קונסילר, והוא מעניק מראה מאוד דרמתי. אם אתן פחות אוהבות אפרסקיים אני ממליצה לכן ללכת ולראות באתר..יש להם מגוון רחב של גוונים החל מגוונים אפרוריים לכהים מאוד. אחת הפורמולות הנעימות שיש.
האודם הבא שבחרתי הוא Beige Pop  של קליניק. מדובר על אודם לחותי בעל גוון שפתיים טבעי. הוא מעניק קצת 'אומף' של צבע וברק. אני חושבת שהגוון הזה הוא מהגוונים שלא ישימו יותר מדי לב אם לא יהיה מדויק, ידהה,ירד או יברח קצת.
הבא הוא Anna של Nars. אם אתן עוקבות אחרי כבר תקופה אז אתן יודעות שמדובר על האודם האהוב עליי ביותר. הפורמולה מדהימה ועמידה. הגוון הוא גוון קצת יותר עמוק מהשפתיים הטבעיות שלי אבל אם רוצים לקבל מראה קצת יותר טבעי אפשר לתפוח מעט ממנו על השפה ולטשטש עם האצבע.
עוד אודם מבית Gerard הוא הגוון Nude. איך לא? הרי בניוד עסקיננו.... כשמו כן הוא. גוון ניוד. הוא בעל תת גוון יותר בז' חום אפרסק ולכן אם אתן אוהבות גוונים כאלו אתן חייבות אותו באוסף!
האחרון הוא קצת יותר לאגז'ורי. מדובר על אודם של YSL בגוון 1. אודם ניוד ורוד קרמי ונעים שיעניק לכן תחושה של וואו לכל הערב.




*****


הקטגוריה הבאה היא אדומים...איך לא? אדום הוא הצבע הכי קלאסי שזה מגיע לגלאם. 
באופן מפתיע,כאן, לא היה לי קשה לבחור בכלל. שלפתי אותם בקלות, בלי מחשבה. אני ממליצה מאוד עם אודמים אדומים ללכת על אודמים עמידים או להשתמש בתוחם שפתיים. האהובים עליי הם בעיקר אודמים עמידים אבל יש לי כמה כוכבים נוספים.
הראשונים הם מבית Lime Crime. אני יודעת שלא כולן אוהבות את החברה, יש המון מחלוקת בגלל הבעלים שלה, אני אישים אוהבת את המוצרים ואמשיך להשתמש בהם. הגוון הראשון הוא Wicked. גוון אדום בורדו עמוק ומדהים. מהגוונים החורפיים הנכונים לעונה. כל כך קל לשדרג איתו הופעה. הגוון השני הוא Red Velvet שהוא גון אדום אמיתי. יותר אדום מזה? לא בטוח שיש. מבחינת הפורמולה, מדובר על פורמולה שמתייבשת על השפתיים ולא זזה ללא התערבות של שמן כלשהו. אני ממליצה להוריד אותם עם מעט שמן קוקוס ובכך גם להעניק מעט לחות לשפתיים (אתן תצטרכו את זה!).
הגוון הבא הוא מבית LA Splash. חברת דראגסטור אמריקאית שהאודמים העמידים שלה מדהימים כל כך שיש לי את כולם! הגוון האהוב עלי מהסידרה הוא הגוון Poison Apple גון אדום עם גליטר זהוב עדין בכולו. הוא מתייבש לגימור מאט והוא עמיד מאוד (עמיד גם במים). הוא נעים על השפתיים ולא מייבש אותם. אחד הגוונים היותר גלאם שיש והשימר הזהוב יעזור לגרום לגוון לבלוט ולשפתיים להראות גדולות יותר.
חזרה לחברת Dose of Colors, שיופיע עוד מעט שוב. הגוונים היותר לבישים לדעתי. הראשון הוא Merlot. גוון אדום עמוק עם מעט סגלגלות ממש כמו יין. יעניק מראה מאוד VA VA VOOM לשפתיים וישדרג מראה בקלות. השני הוא Kiss of Fire שכשמו כן הוא. גוון אדום אש עם מעט אנדרטון ורוד. ממליצה לעשות אומברה עם השניים למראה מיוחד.
האחרון מבין העמידים הוא גוון חדש בשוק,גוון מוגבל ואני ממליצה לקפוץ עליו עכשיו כל עוד ניתן להשיג אותו. כן, מדובר על היצירה החדשה של קטלין לייטס ביחד עם OFRA, הלוא הוא הגוון Havana Nights. אודם אדום עמוק עם מעט חום בתוכו. גוון מהמם שמומלץ מאוד! מי שלא ניסתה את האודמים העמידים של OFRA כל כך מפסידה!
האחרונים הם כולם אודמים רגילים שלא מייתבשים ולא מתקבעים ובכל זאת אני מוצאת שהם עמידים ביחס לאודמים מסוגיהם.
הראשון הוא גוון מהבית,מהארץ. מדובר על הגוון Sari Red מקו אודמי הColor Code של קרליין. הגוון הזה הוא גוון אדום עם תת גוון כתום. אם אתן אוהבות את הגוונים האלו לכו לרכוש אותו! הוא מדהים ומתקבל אדום כתמתם על השפתיים. ממליצה לשלב אותו עם סומק כתמתם ובכך לקבל מראה מונוכרומטי מהמם.
הבא הוא האודם הכי זול בקטגוריה והייתי משלמת עליו הרבה יותר. מדובר על האודם Rich Red מקו הmatte color של חברת E.L.F. כן כן, הגוון הזה הוא אדום עמוק, עמיד, שקל לשימוש מאחר והוא מגיע בצורת עפרון רחב. עולה בסביבות ה15 ש"ח (כ-3$) וכל כך שווה כל סנט,שקל,אגורה שמשקיעים בו. ממליצה בחום לנסות אותו ועוד גוונים מהסידרה.
האחרון הוא איך לא.. Russian Red של חברת MAC. אחד האודמים הכי מפורסמים בשוק. אודם בגימור מאט ולכן הוא עמיד יותר, ריח וניל נעים, לא מייבש יותר מדי את השפתיים וגוון אדום מושלם. יותר מזה?


*****


באופן מפתיע הקטגוריה האחרונה מכילה בתוכה בעיקר בחירות לא יקרות. ברור שבעונה הזו חייב לבחון את אפשרות האודמים הכהים והעמוקים לפני שיוצאים מהבית (אם תשימו לב, חלק מהאדומים יכולים להכנס לקטגוריה). אם אתן בהירות כמוני אני ממליצה מאוד על אודם כהה. הקונטרסט עם גוון העור יהיה מראה בפני עצמו וייתן דרמה שמאוד קלה להשגה. הגוונים שאני בחרתי הם בעיקר סגולים מאחר ואלו האהובים עליי אבל אם אתן אוהבות יש מבחר שלם של גוונים חומים שיכולים להכנס לקטגוריה בקלות (אבל אישית,עליי,נראים זוועה). 
הראשון הוא שוב אודם של חברת Dose of Colors(זו החברה האהובה עליי באודמים עמידים). מדובר על גוון חדש יחסית והוא הגוון Brick. מדובר על גוון חום עם תת גוון אדום שאיך שהוא נראה עליי לא רע כנראה כי הוא נוטה קצת יותר אדום משאר החומים שנותים לכתום או צהבהבות. אני חושבת שלשלב אותו עם עין מעושנת ברונזה ייתן מראה מאוד נעים לעין.
הבא הוא הגוון המפורסם 27 של קרליין מסדרת אודמי Color Matte. אם אתן עוקבות אחרי קבוצות האיפור אתן יודעות שכולן ובעלן מחפשות את האודם הזה ובצדק! פורמולה מושלמת בשילוב הגוון הסגול חציל העמוק הזה מייצר מראה חורפי מושלם. שלבו עם ריסים דרמתיות,הילייטר(שיהיו בפוסט הבא) וסומק עדין and you good to go! זול,עמיד וכחול לבן- win, win & win.
הבא הוא גוון דומה אך קצת יותר עמוק. הגוון Malvolent של LA Splash הוא סגול כמעט שחור שיעניק כל כך הרבה דרמה. השילוב עם הפורמולה הנהדרת מעניק תחושה של חורף אירופאי בלי לייבש את השפתיים. הגוון השני בקטגריה מהחברה הוא הגוון Venom והוא גוון שחור. אם יש לכן את האומץ.. למה לא? רק תמצאו גבר אמיץ מספיק לנשק אתכן כשאתן איתו(למרות שהוא עמיד ולא אמור לעבור) כהה יותר משחור? אין! ממליצה לשים מעליו גוון קצת יותר בהיר בשביל ליצור אומברה או גוון כהה כמעט שחור. שני האודמים של החברה הם בגימור מאט,עמידים במים וזולים כל כך.
כשזה מגיע לאודמים כהים מוצלחים חייב לזרוק פנימה את Wet n Wild. בעלות של כמה דולרים בודדים תוכלו להשיג אודמים מדהימים. בתאכלס הזולות כאן היא רק באריזה. הגוון Vamp it Up הוא גוון בגימור מאט טיפה יותר כהה מהאודם של קרליין שהוצג בקטגוריה. ממליצה לאלו מכן שלא אוהבות אודמים מסוג Liquid lipsticks לנסות אותו. אני בטוחה שאחרי אחד תרכשו עוד הרבה אם לא את כולם.
הבא הוא מבית Gerard Cosmetics והוא הגוון Cherry Cordial שמגיע גם בגלוס לחובבות הגלוס שביניכן. האודם הזה מדהים בכל צורה שיש. החל מהאריזה המושלמת, לגוון סגול יין עמוק למרקם הנעים והעמידות הארוכה. אם אתן אוהבות אודמים מסוג זה ורוצות גוון יין אמיתי...לכו על זה!
Liv של Nars הוא גוון 27 באודם לחותי. אחד לאחד. גימור סאטן עם המון לחות ועמידות. נעים על השפתיים ונותן שואו בקלות יתרה. רק צריך לתחום,לשים וזהו. מושלם!
האחרון הוא Dark Room של חברת Melt. האודמים של החברה הזו נהדרים. לא נתקלתי בגוון שלא עמד בציפיות שלו וכך גם הגוון הזה. אודם ביגמור מאט שלא מייבש את השפתיים, לא נוזל או בוכה לתוך הקווים הקטנים בשפתיים ומעניק מראה מ-ש-ג-ע. אני מאוהבת בגוון הזה. הוא טיפה יותר יין מחציל וטיפה יותר ורוד. מומלץ מומלץ מומלץ.


אלו הבחירות שלי להתחיל איתן את 2016 עם נשיקה מדהימה מהבן זוג המדהים שלי(כנראה אלך על ניוד). 
כל שנשאר לעשות אחרי ששמים את האודם הוא לחכות לספירה לאחור, להרים כוס שמפניה ולתת נשיקה אוהבת לבן אדם האהוב שלכן. ואז? לרקוד לתוך הלילה!!!
מקווה שאהבתן את הפוסט ושתהנו מהנשיקה שתפתח לכן את 2016 (זיקוקים).
אני אשמח לראות את הבחירה שלכן... אז אל תשכחו לתייג #edsbirds 
בשבוע הבא ניתן Glow אל אז תשכחו להירשם לקבלת עדכונים או לעקוב בפייסבוק כדי לדעת שהפוסט עולה.
אוהבת אתכן המונים,ארמונים,מומינים ועוד קצת...
XOXO
ED

מאיפה להשיג את האודמים:
* OFRA
* Nars
* Mac

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה