יום שבת, 26 בדצמבר 2015

Let it Glow

את הפוסט אני רוצה שתקראו כשבראש שלכן מתנגן השיר Let it Go מהסרט פרוזן רק שבמקום המילה Go תשימו את המילה GLOW. קיבלתן את האווירה הנכונה לפוסט הזה ולימים שבאים ומתקרבים עלינו לטובה.

בימים שמלכות האיפור הן ניקי טוטוריאל וג'קלין היל שמפציצות פעם אחר פעם בגלואו מטורף.. אי אפשר שלא לדבר על גלואו לערב הכי זוהר בשנה הלו הוא ערב השנה החדשה... אם את לא זוהרת כמו כדור האורות שנופל בטיימס סקוור את כנראה לא חיה בעידן הנכון. מודה שאני כזו, כנראה בפלנטה הלא נכונה כי אני פחות אוהבת גלואו מסיבי.. אבל לאלו מכן שכן אוהבות או סתם רוצות לצאת מהקופסא לכבוד הערב הנוצץ הזה.. הנה כמה טיפים ומוצרים שיעזרו לכן לזהור מתחת לאור הזיקוקים....

*****


*****

  בחרתי באופציות מכמה עולמות... high end, drugstore ומוצרים שהם מולטי טאסק.
חשוב לזכור שאלו מוצרים שטובים ונכונים לי. אני בהירה כמו קאספר ולכן יכל להיות שעליכן הם יעבדו טוב יותר ואולי פחות. קחו לתשומת לבכן.


HIGH  END

  חשבתי להתחיל את הפוסט עם אחד מהפודרות המאירות המהוללות שיש והחלטתי שלא, למה? כי הן עדינות מדי בשביל המאורע. בכל מקרה..אם אתן רוצות משהו יותר עדין ממליצה לנסות את הפודרות המאירות של Hourglass. עכשיו שזה מחוץ למערכת בואו נדבר על שלושה מוצרים מדהימים שנותנים אור הוליוודי לפנים בצורה שלא תבייש את כדור האורות במרכזו של The Big Apple. 
החמודים הבאים הם לצערי מהדורה מוגבלת ולכן בסוף הפוסט רוצו לרכוש אותם! מדובר על ההילייטרים החדשים של חברת OFRA בשיתוף פעולה עם dupethat. הם יצאו בשיתוף פעולה שכולל שני הילייטרים מדהימים. הם רכים מאוד מבחינת המרקם שלהם ומעניקים לעור גלואו בסווייפ אחד עדין. הגוונים שונים מאוד האחד מהשני. You Dew You הוא גוון אפרסקי זהוב. מהמם אבל לבהירות אני ממליצה להשתמש ביד מאוד קלה מאחר והוא עלול להראות כתום על הפנים. הגוון השני והוא האהוב עליי מבין השניים (ומבין כולם בפוסט הזה) הוא הגוון You Glow,Girl! הגוון הזה הוא גוון ורוד עדין עם אנדרטון כסוף. מדהים על עור בהיר ואני מניחה שעל עור שזוף יותר מומלץ להשתמש ביד עדינה. הוא מעניק ברק חי וזוהר ממש כמו שמתבקש לערב זוהר שכזה. ניתן להשיג כאן.
השלישי בחבורה הזו הוא לא אחר מ Mery-Lou Manizer המפורסמת מבית TheBalm. החמוד הזה מככב כמעט בכל ערוץ יוטיוב, בכל תמונת אינסטגרם והאמת, בצדק. גוון שמפניה זהוב עם שימר עדין שזור בתוכו. מרקם עדין, נעים ואחיד בפיגמנטיות מדהימה. מתאים לכל גווני העור בשינוי הכמות ששמים. באופן אישי ממליצה לשים עם מברשת מניפה כך שלא יהיה יותר מדי חומר. מומלץ בכל אוסף איפור. ניתן להשיג כאן.


*****

DRUGSTORE

 כשזה מגיע למוצרי דראגסטור יש שתי חברות שלא ניתן להתעלם מהן... הראשונה היא Wet n Wild שהמוצרים שלה מבחינת מחיר שווים למחירי ביוטיקר אבל בעלי איכות שלא נופלת מחברות יקרות יותר. ההילייטר האהוב עלי מהחברה הוא הילייטר מקולקציית פרגי. מדובר על הילייטר ענק מימדים שמכיל המון חמור ונעים מאוד מבחינת פורמולה. הגוון המדובר הוא Rose Champagne Glow וכשמו כן הוא. גוון שמעניק גלואו שמפניה ורדרד לעור. אם פחות מדבר אליכן הגוון יש מבחר של גוונים שונים כך שתוכלו להתאים להעדפות שלכן. מבחינת הפורמולה והפיגמנטיות...Must Have. ניתן להשיג כאן.
השני הוא מבית E.L.F. שבאופן מדהים עולה כמה דולרים בודדים. ההילייטר הזה אולי נראה לא משהו (ואצלי הוא הגיע שבור ותוקן באמצעות אלכוהול) אבל הוא לא פחות ממדהים. הוא טיפה יותר מאט מהאחרים אבל עדיין מעניק glow מדהים. מומלץ לבעלות עור שומני מאחר שלא יבליט נקבוביות, פצעונים ולא יגרום למראה יותר שומני. הגוון שאני אוהבת הוא Pink.


*****

MULTI  TASK 

 כשאני מדברת על מוצרי מולטי טאסק אני מתכוונת למוצרים שבתאכלס מיועדים למשהו אחד אבל יכולים להיות מדהימים למשהו נוסף.כאלו הם ארבעת המוצרים הנהדרים שרציתי לשתף אתכן.. בטוח שלרובכן יש לפחות אחד מהם ולא חשבה שהיא יכולה להשתמש בו בשביל לתת גלואו הוליוודי מהמם לפנים. 
הראשון הוא הצללית המפורסת Shima Shima מבית Makeup Geek. עכשיו בטח הרבה מכן אומרות לעצמן שהן חייבות לנסות וישר שולחות יד לשלוף את הצללית מהפלטה שלהן. כן כן, זה הילייטר מדהים. מתאים מאוד לבעלות עור בהיר ועם יד עדינה גם לבעלות עור שזוף יותר. הצללית המדוברת היא צללית בעלת גוון שמפניה זהוב שמזכיר את Mery Lou  של The Balm. באופן מפתיע היא התגלתה כהילייטר יפה בטירוף וזול מאחר והצללית עצמה זולה. קנו שתיים.. אחת לעיניים ואחת לפנים ועדיין לא תגיעו לסכום שתוציאו על מרילו אחת. ניתן לרכוש כאן.
השני הוא פיגמנט מבית MAC..כן כן. מדובר על הפיגמנט המהמם Vanilla שהוא פיגמנט לבן פרוסטי. אם מטשטשים אותו טוב הוא נהיה די שקוף ולא יראה מאוד לבן על הפנים. ממליצה לטשטש אותו טוב מאוד ולהשתמש ביד קלה מאוד (מאוד) מאחר ומדובר בפיגמנט. באופן אישי לא הרגשתי צורך לרכוש את המיכל המלא ובמקום רכשתי דוגמית של הפיגמנט מכאן אבל כמובן שאפשר לרכוש גם את המוצר המלא מכאן. אישית, אני ממליצה לרכוש דוגמית ולנסות..אהבתן? תרכשו את המלא. לא אהבתן? לא הוצאתן הרבה כסף. מה גם שכהילייטר לא נראה לי שתשתמשו בו ליום יום אלא רק לאירוע מיוחד.
השלישי הוא פיגמנט נוסף, הפעם מחברת TheBalm. מדובר על הפיגמנט המדהים No Money,No Honey. הוא פיגמנט זהוב עמום משגע. מתאים לבהירות אבל לדעתי יראה מדהים דווקא על בעלות עור כהה ושזוף. גם פה מומלץ להשתמש ביד עדינה מאחר ומדובר בפיגמנט אבל גם הוא נראה מדהים כהילייטר מפוצץ. שמתן אותו ולא שמעתן בום? לא שמתן נכון! את החמוד הזה ניתן לרכוש כאן.
האחרון בחבורה הוא פיגמנט דחוס. מדובר על צללית אינפאליבול של חברת לוריאל בגוון Hourglass Beige. הוא מזכיר מאוד את שני החמודים של TheBalm שכבר הצגתי רק קצת יותר שמפניה. הוא מדהים בכך שקל מאוד להוציא כמות מספקת של חומר כבר בניסיון הראשון. הוא זול יחסית וניתן להשיג אותו כמעט בכל חנות שמוכרת איפור בארץ. אני ממליצה לכן בחום לנסות אותו. לא אהבתן כהילייט? אני בתוכה שתאהבו אותו על העיניים. 


*****


לסיום חשוב לי להגיד שאם כל זה לא מספיק לכן אתן תמיד יכולות לשים הילייטר קרמי ומעליו אחד מהחמודים שלמעלה או לרסס מקבע איפור או פיקס פלוס כך שהגלואו יתעצם. כמובן שאתן יכולות גם לעשות את כל השלושה ביחד. אל תשכחו שלא משנה מה.. הכי חשוב שתזהרו מבפנים אחרת, שום הילייטר, מדהים ככל שיהיה, לא יעזור.
מחכה לראות את הדעות שלכן על המוצרים.. אני גם אשמח לשמוע על עוד הילייטרים מומלצים לעור בהיר.
חשקתן גם באודם לשנה החדשה ולא ידעתן במה לבחור? ליחצו כאן לפוסט שכולו אודמים.
אם ניסיתן.. תייגו אותי ע"י #edsbirds כך שאראה את האור שלכן.
ואל תשכחו...
You Glow Girl!!!!!

אוהבת המונים,ארמונים, מומינים ועוד קצת...
XOXO
ED 

2 תגובות:

  1. YOU GLOW GIRL מושלם! בהתחלה היססתי כי הוא ורוד, אבל אז התברר כאהבה מהברקה ראשונה :)

    השבמחק
    תשובות
    1. אני גם נורא הופתעתי... האמת שהופתעתי יותר מהשני.. אבל הם שניהם מושלמים!!!

      מחק