יום שבת, 6 ביוני 2015

את VIP!!!

כן כן...את! את VIP !!

היי ציפורים קטנות וצבעוניות שלי...מה קורה??
אז הפוסט הפעם הוא חדש מסוגו בבלוג (שדרך אגב חוגג בקרוב שנה ואני מתכננת לעשות Give Away אז תרשמו לקבלת עדכונים במייל כדי לדעת מתי הוא יוצא לפועל). זו הפעם הראשונה שאני עושה UN BOXING. חשבתי שיעניין אתכן לדעת מה יכולה קופסא ישראלית שהיא קצת שונה מהשאר להציע. מה שונה?? מה ששונה היא העובדה שהקופסא הזו פונה גם לגוף וגם לנפש. לא מדובר רק על איפור או טיפוח אלא קצת מעבר. היא פונה לאינטלקטואלית שאולי פחות מתעניינת באיפור והיא פונה גם לזו שעיקר עולמה הוא איפור וטיפוח (כמוני). הקופסא שאני מדברת עליה היא קופסאת ה-VIP של מגזין 'את'.שדרך אגב נקנתה מכספי האישי ולא נתקבלה לסקירה.
קצת ממה שכתוב בגלויה שמתקבלת בקופסא : "פורמט חדשני ומקורי..במטרה לשדרג את חווית הקריאה שלך, ולאפשר לך להתנסות במוצרים מעולמות הטיפוח, העיצוב, הקולינריה והתרבות..." נשמע שווה לא???

מי מכן שאולי לא יודעת מה היא בדיוק הקופסא הזו היא מעין ביצת קינדר רק בלי הקלוריות (ויכל להיות שלפעמים גם בלי השוקולד). מדובר על קופסאת הפתעה. את הקופסא רוכשים דרך האינטרנט ומקבלים אותה באמצאות שליח ישירות אל הבית. לדעתי שליח עד הבית זה פחות נוח, לפחות לי, מאחר וחלקנו מבלות את רוב שעות היום מחוץ לבית ובכל זאת.. יש משהו נעים בלקבל הפתעה עם שליח עד הבית, משהו מרגש. זו בדיוק המטרה של הקופסא.. לתת מתנה קטנה לעצמך או למישהי שאת אוהבת (או מישהו..זה תלוי במי מדובר) בכל חודש מבלי לדעת מה בדיוק מתקבל.
הרכישה היא חד פעמית או שניתן לעשות מנוי חודשי ולא ניתן להתאים את הקופסא לעצמך אבל לדעתי היא שווה כל שקל ורק בפריט אחד היא כבר מחזירה את ההשקעה וכל השאר הוא בונוס.
את הקופסא ניתן להזמין מכאן בעלות של 99 ש"ח או 149 ש"ח, תלוי מתי אתן רוכשות אותה ואם אתן מנויות למגזין 'את' או לא.

אז בואו נתחיל....  ?Can you feel the Excitement

הקופסא עצמה היא קופסאת קרטון בצבע ליים (לחות הקופסא של חודש מאי) בגודל של קופסאת נעליים והיא קופסא חמודה שניתן להסב ולמחזר לכדי קופסאת איכסון ידידותית ונעימה לעין.

כשפותחים את הקופסא הדבר הראשון שרואים הוא את גליון המגזין לאותו החודש. תמיד נחמד לקבל משהו שנותן עדכונים על מה שקורה סביבנו.. התחדשויות ושינויים. קריאה קלה עם התה של הבוקר באוויר הטוב של הגינה...

כשמוציאים את הגליון מתגלה אריזה יפה מנייר טישו שגורם לך לרצות לקרוע אותו ולראות מה מסתתר ומחכה לך בפנים. אני בקושי הצלחתי להחזיק את עצמי אבל התאפסתי וצילמתי לכן את המראה המלבב כדי שתוכלו לחוות אותו ביחד איתי. כמובן שלמעלה מחכה לך גלויה שמסבירה על הקופסא עצמה, על תוכנה ועל דרכי ההתקשרות עם המגזין עצמו.

עכשיו שפתחנו את הקופסא בואו נקפוץ אל מה שחיכה בפנים וסימכו עליי..שווה כל שקל וכל רגע של המתנה.
*****

המגזין, לחודש מאי, יצא בגליון לקראת שבועות שנשא מתכונים לגבינות. פחות מעניין אותי אישית ואני נמשכתי ישירות דווקא לפרוייקט הנעליים החגיגי לקיץ כי מי מאיתנו לא אוהבת נעליים?? ועוד בפרוייקט חגיגי.. YES YES YES!
על השער מככבת המעצבת האדירה דורית בר אור שנתנה שיחה אינטימית על השינוי העמוק שעברה. אין מה להגיד.. האישה כוכבת. וכבונוס יש ראיון בלעדי עם המעצב טומי הילפיגר.
ד"א..הקופסא מכילה פריטים שהוזכרו בגליון עצמו. אז אם אתן רוצות "סניק פיק" לקופסא קנו את הגליון של החודש. ליד המוצרים שיש בקופסא ישנו סימן. 
*שווי: 39.90ש"ח

אז אחרי שקיבלתי משהו לנפש פתחתי את האריזה הסגולה והתגלו בעיני אוצרות. היד שלי ניגשה לדבר שהיה הכי קרוב אליה שלא פנה אל הצד האינטלקטואלי. מדובר על בקבוקון קטן מזכוכית שבתוכו נוזל אדום. מדובר על לק של חברת איל מקיאג'. הגוון שאני קיבלתי הוא הגוון Magic Kiss. מדובר על גוון אדום קוראלי עם שימר זהב בתוכו. צבע שפחות מדבר אליי, אבל אני יודעת שיש בנות שקיבלו כסופים וסגולים וורודים ואולי אליי הוא לא מדבר אבל אני בטוחה שלחלקכן הוא יהיה הצבע המושלם.
*שווי: 44 ש"ח.

אז אחרי שהנפש שלי קיבלה לעצמה משהו והצד הטיפוחי שלי קיבל משהו כבר לא היה ממש משנה לי מה יהיה עוד. אני הייתי מאושרת. מהשלב הזה הוצאתי דברים לפי הסדר שבהם היו מונחים מלמעלה ללמטה.
למעלה היו פזורים חברים קטנים ומתוקים שעשו לי רע בלב. חמישה חברים בסך הכל. מדובר על שוקולד של חברת Lindt Excellence. חברים קטנים בצורה של שוקולד מריר 70% קקאו והם עשו לי רע על הלב כי רציתי לטרוף אותם אבל אני לא אוכלת מוצרים שמכילים סוכר מעובד (על למה אני לא אוכלת סוכר תוכלו לקרוא בפוסט שיעלה בשבוע הבא). אני בטוחה שאם הייתי אוכלת שוקולד הם לא היו מחזיקים מעמד מעל דקה וחצי.
חשוב לי לציין שלא רשום עליו רכיבים ולא רשום עליו אם כשר או לא אז לאנשים עם אלרגיה זה עלול להיות מסוכן ולאלו ששומרים על כשרות וחשוב להם שיהיה סימן להכשר זה יוריד קצת מערך הקופסא. מודה שלי יש אלרגיות ומוצרים שמגיעים בצורה כזו, שברור שיצאו מחבילה, ולא רשום עליהם רכיבים- אני לא מתקרבת כי כמה שיהיה טעים זה לא שווה את הביקור בבית החולים ואת הסכנה לחיים שלי.
*שווי: 19.90 ש"ח.


המוצר הבא הוא מוצר שרואים עכשיו אצל הרבה חברות בשוק ואם לא ניסיתן אז זו הזדמנות מצויינת לנסות (המלצתי על מוצר זהה של חברה אחרת בפוסט הקודם..אז גשו לבדוק את זה כאן). מדובר על מים מיסלרים שמיועדים לניקוי הפנים ולהסרת איפור של חברת לוריאל. לא ניסיתי אותו אז לא יכולה להגיד לכן איך הוא אבל לקבל מוצר כזה בתוך הקופסא, מוצר שהוא בין הטרנדיים ביותר כיום בהקשר של טיפוח הפנים זה דבר נפלא ומבורך. אהבתי את העובדה ששמו בקופסא מוצר פנים שמיועד לעור רגיש כך שהוא פונה לרוב אם לא לכלל האוכלוסיה.
*שווי: 82 ש"ח.

כבר מתחילים להריח את הסוף אבל בקופסא יש עוד שלושה פריטים מרגשים לא פחות מאלו שכבר מצאו מקום אוהב.
המוצר הבא פונה גם הוא לנפש אבל גם למוח. מדובר על ספר..כן כן..ספר! אני לא הייתי מצפה לספר בקופסא מסוג זה אבל הוא העלה לי חיוך רחב על הפנים. בתור בלוגרית אני אוהבת מאוד לקרוא באינטרנט, זה קליל וחסכוני במקום. אבל, לפעמים, כיף לשבת בחוץ עם כוס תה, מתחת לעץ כשהשמש בחוץ והציפורים מדלגות בין הענפים ופשוט להתענג על ספר טוב.
הספר שהתקבל הוא הספר "השטן נמצא בפרטים הקטנים" מאת ג'ניפר טרייג. הספר מדבר על ייסורי גיל ההתבגרות בהומוריסטיות ושנינות. הסופרת מדברת בספר על עצמה ומספרת על התנהגותה המטורללת בעקבות OCD בעלת גוון דתי קיצוני. מי מאיתנו לא סובל מאיזו הפרעה, גם אם לא רואה זאת ומי מאיתנו לא חווה ייסורים כאלו ואחרים בגיל ההתבגרות?
אם אתן חלק מגזע האדם...הספר הזה מיועד לכן!
*שווי: 64 ש"ח.

הפריט הבא גרם לי לחייך אבל רק בגלל ששמחתי לראות את הקו של הקופסא הזו וכמה היא מדהימה. אני אומנם לא שותה אלכוהול (נשמע כאילו יש לי חיים משעממים אה?? אז ממש לא!!) אבל נחמד לראות שהקופסא פונה לגיל בוגר יותר ולא לנוער. לא שיש משהו רע בנוער אבל כיף לפגוש בקופסאת הפתעות שכזו משהו שאומר לך שאת כבר לא בת 16 ושמגיע לך להנות מכך. על מה אני מדברת? אני מדברת על ליקר האמרטו של חברת Disaronno שהולך לקבל מקום על שידת הנעליים שלי ושל My better half שם מוצג אוסף כוסות הבירה שלו.  הבקבוק שקיבלנו מכיל 50מל' והוא מכיל עליו סימן הכשר, אומנם לא הכשר גבוה, אבל הכשר. בגלויה שמקבלים בתוך הקופסא יש אזהרה על שימוש כמו שהחוק מחייב וגם לי בתור אמא Hummingbird שאני חשוב לי להגיד ששתיית אלכוהול מופרזת מסכנת חיים ומזיקה לבריאות וכמובן שאם שותים לא נוהגים. תהנו ממנו עם חברים בתוך הבית ותמשיכו למסיבת פיג'מות וארוחת בוקר באותו הבית בו התחלתן!
*שווי: 25 ש"ח.

הפריט האחרון ובמקרה הזה אחרון הוא חביב ביותר והוא מה שלבד מכסה את שוויה של הקופסא המדהימה הזו. מדובר על אודם בגודל מלא של חברת Estee Lauder, מסידרת אודמי ה Pure Color Envy. אני קיבלתי את הגוון 440- Irresistible. הגוון הוא גוון ורוד בהיר שנותן אפקט של השפתיים שלי רק טוב יותר. הוא מסוג הגוונים הורודים ניודיים שמתאימים לכל יום במהלך ימי הקיץ החמים.
*שווי: 190 ש"ח.

בתאכלס.. בקופסא שלי זה כל מה שפגשתי. רשום לי בגלויה שיש שובר מתנה לאינטימה שמאפשר בחירה של פריט מקולקציית בגדי הים, החוף או ההלבשה התחתונה, אבל אצלי לא מצאתי איזשהו שובר נפרד. אז אין לי מושג אם פשוט אצלי שכחו להכניס את השובר, לא שזה נורא לי כי אני לא הולכת לים יותר מדי, או אם הגלויה עצמה היא בעצם השובר.
*שווי 100 ש"ח

אני מאוד מרוצה מהקופסא. זו הייתה המתנה המושלמת לעצמי לחודש מאי ואני מחכה בקוצר רוח לקבל את הקופסא של חודש יוני. אני ממליצה בחום אם אתן רוצות לפנק את עצמכן ללכת על הקופסא הזו, היא הדרך המושלמת לפנק את כל התחומים שאתן צריכות. אחרי חישוב, שווי הקופסא של חודש מאי הוא 564.80 ש"ח משמע יצאתי ברווח של 465.80 ש"ח, לא שווה???


שווה 564.80
אני אשמח שתצטרפו לרשימת קבלת העדכונים במייל על מנת שתוכלו לבוא ולהכנס קצת יותר לעולם שלי..העולם של ED.
בנוסף אשמח אם תעקבו אחרי בפייסבוק ובאינסטגרם כדי להשאר מחוברות ומעודכנות וכמובן לראות תמונות חמודות וכיפיות. 

אני אוהבת אתכן ציפורים קטנות ויפות שלי...
אל תשכחו לבוא לבקר בקן שלי גם בפעם הבאה... 
עד אז אתן מוזמנות לקרוא את הפוסט הקודם...
ועד הפעם הבאה..תשארו מדהימות!!!
XOXO
ED.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה